Hello world. I'm Emyniena. Welcome to my official blog. This blog was created on August 2010. Thank for visiting and happy reading :)


Blogwalker(s)


Miscellaneous :
Facebook.
Instagram.
Twitter.


Credit :
Layout by Rainymartini.
Special thanks to Cindy.
+follow Profile tagboard

New Skin
0 comment(s)
Tumblr_m05b2pq9kf1r9e0w9o1_500_large

Hello Assalamualaikum :)

Ehem, blog saya dahh berwajah baru lahh sekarang. Setelah pening godek-II dia punya code at last jadi jugakk macam yang saya nak. Simple but nice, hewhew. Saya suka yang simple-II jee. Tapi sumpah susah gila kot nak main coding-II untuk blogskin nie. Saya tak berapa nak advance lagi dengan code-II dia. Susah nak hafal, wuhuuu.


Dah la susah nak cari blogskin yang betul-II saya berkenan. Tadi rasa macam malas lagi nak tukar design tapi bila ingat balik, Sabtu nie dah kena pergi Shah Alam, terpaksa lahh buat jugak. Sebab nanti kat sana, memang dah takde masa nak edit-II blog nehh. Update blog pun jarang-II sekali.


Dahh la tak reti nak buat page untuk blogskin nie. Dulu sebelum guna blogskin, boleh nak edit page ke ape tapi sejak guna nie, dah tak boleh nak edit page. Terpaksa lahh saya update entri satu-II sebab nak link dia. Mesti korang tak faham apa yang saya mengarut ni kan ? Abaikan jee pompuan nie, hehe. Tapi saya terfikir jugak, kalau guna classic template memang takde edit page ea ? Ke blog saya sorang jee yang jadik macam tuhh ? 


Okayy lahh, tue jee kot entri kali nie. Just nk bagitau saya tukar blogskin jee, hihiks. Macam lahh orang kisah sangat kann ? Takpe, saya sendiri pun tak kisahh. Cakap lahh nak cakap apa pun. Saya dahh biasa dah kalau setakat orang nak caci-maki saya nehh, hewhew. Dahh, malas nak mengarut kat sini. Okbaiii