Hello world. I'm Emyniena. Welcome to my official blog. This blog was created on August 2010. Thank for visiting and happy reading :)


Blogwalker(s)


Miscellaneous :
Facebook.
Instagram.
Twitter.


Credit :
Layout by Rainymartini.
Special thanks to Cindy.
+follow Profile tagboard

Aku Teraniaya ( Last Part )
0 comment(s)
Bfee318986cd_large_large
Hello readers. 


Dah agak lama tak sambung cerita kan ? Sorry lah, bizi final exam, esok pun ada paper tapi bila semua persoalan dah terungkai, raja teruja la plak nak update pasal nie sampai sanggup tolak exam kat tepi, hewhewhew.


Korang baca apa yang aku tulis nie baik-2 sampai korang faham cerita sebenar sebab nie dah last part and jangan lupa kaitkan dengan part-2 yang sebelum nie. Kalau tak confirm korang takkan faham.


Before saya pergi lebih jauh, saya nak ucapkan banyak-2 terima kasih kepada MUHAMMAD ARIFF BIN AZMI (pakwe iteww la tue) sebab dalam diam-2 dia jadi spy rupanya dalam case nie. Last-2 dia yang dapat merungkai semuanya.


After balik daripada exam, sampai bilik, aku terus online. And aku dapat satu message daripada Ariff.



Bila baca je message tue, aku rasa teruja gila nak bukak semua link kat atas tue and guess what, apa yang aku jumpa ?

Aku jumpa the real NUR ADILA BT DARUSSALAM. Mesti korang pelik sebab tiba-2 muncul watak ketiga dalam kes nie, yang muncul tak tahu daripada mana. Bila dah bukak semua link kat atas, everything is clear. Sebenarnya nama NIK PUTERI SYARDILLA AMALIN/CAPITAL P tak pernah wujud. Ianya hanyalah rekaan semata-mata yang dibuat oleh YUHANIS NAIVA.

Kalau korang nak tahu, NUR ADILA nie tak tahu pun ada orang guna gambar-gambar dia dan buat fake FB. NUR ADILA boleh dikatakan agak femes sebab dia fanatik gila dengan bola and always join ULTRAS untuk sokong Harimau Malaya setiap kali ada match. Patut la, Ariff pernah cakap ternampak 'muka' SYARDILLA AMALIN di kalangan ULTRAS semasa match football, siap masuk TV lagi.

Rupa-rupanya YUHANIS NAIVA sengaja buat fake FB dan ambik gambar NUR ADILA untuk stalk life aku and Ariff. See, betapa gilanya perempuan bodoh tuh ? Sempat plak dia nak plan semua tue sedangkan dia ambik SPM tahun 2011. Kalau diikutkan memang banyak gila gambar NUR ADILA yang dicuri oleh YUHANIS NAIVA untuk diletakkan dalam fake FB tue. 

So, sekarang nie sape yang teraniaya ? Nampaknya bukan aku sorang yang teraniaya angkara YUHANIS NAIVA. Secara tak langsung, NUR ADILA jugak teraniaya sebab YUHANIS NAIVA guna gambar dia sesuka hati dan menyebabkan imej and maruah diri NUR ADILA tercemar. Tak pasal-2 aku rasa benci nak tengok muka NUR ADILA sebab atas apa yang dia buat kat aku sebelum nie even bukan dia yang buat tapi muka itu yang sama. Tak pasal-2 dia pun kena kutuk and dituduh and dibenci oleh kawan-2 aku sedangkan NUR ADILA langsung tak tahu menahu dan takde kena mengena dalam hal nie.

Sorry NUR ADILA sebab muka anda telah dibenci angkara kes ini.

Sekarang nie, angkara YUHANIS NAIVA seorang, dua orang teraniaya, iaitu aku sendiri, AIMIE AZZARINA dan NUR ADILA. So YUHANIS NAIVA, aku dah tahu semua kebenarannya. Semua kes nie angkara kau seorang, bukan lagi Capital P/Nik Puteri Syardilla Amalin kerana anda berdua adalah orang yang sama. Patut la nama Capital P punyalah cantik macam nama rekaan, rupa-rupanya memang rekaan semata-mata. Nik Puteri Syardilla Amalin tak wujud, yang wujud hanyalah Nur Adila bt Darussalam yang langsung tak tahu menahu pasal nie.

Okay, kat bawah nie, aku nak tunjuk FB sebenar pemilik wajah yang kononnya aku kenali sebagai Nik Puteri Syardilla Amalin.




Here's the true pemilik wajah yang digunakan oleh YUHANIS NAIVA.

To Yuhanis Naiva : Aku tahu kau akan takut bila kau baca semua nie. Well segala kebenaran sudah terbongkar. Anything else yang kau nak cakap untuk back up diri kau ? Stop using Allah's name. Memang semua nie kau yang buat. Kau dalang semuanya. Kalau dah diri tue tak cantik, tak payahlah nak guna wajah orang cantik nak gantikan diri kau. Langsung tak padan ! Nak aku tunjuk gambar kau kat sini ke ? Nie pun kira baik aku tak tunjuk muka sebenar kau kat sini sebab aku kesian tengok muka yang macam tak bersalah, muka baik tapi hakikatnya perangai macam setan ! Untunglah kau boleh berselindung disebalik muka innocent kau tuh. Terus-terang aku cakap, sampai mati aku benci tengok muka kau. YUHANIS NAIVA, WATCH OUT !!!

P/s : Fuhh, dah habis kisah 'Aku Teraniaya'. Agak-2 kalau buat movie laku tak ? Hahaha.