Hello world. I'm Emyniena. Welcome to my official blog. This blog was created on August 2010. Thank for visiting and happy reading :)


Blogwalker(s)


Miscellaneous :
Facebook.
Instagram.
Twitter.


Credit :
Layout by Rainymartini.
Special thanks to Cindy.
+follow Profile tagboard

Nok maroh nie weh. Tok gura nie, sungguh neh.
6 comment(s)
bow, dots, girl, legs, red


Hye readers :) Okey, kali nie saya nak buat post dalam loghat Kelantan. Kalau korang tak faham bahasa Kelantan, faham-II kan je lah ye :)

Okey, one two three...

Benanyo, sayo sero nok maroh ko ore. Ko sapo-II tuh sayo malas nak oyak. Tapi gak meme nyetok lah sero. Lamo doh duk sipe. Mujo saen baik sayo, Cik Miera sore tuh memahami sayo. Muhammad Ariff pung ado gok tapi dio tokleh dengar lah mano mugo dio plok jadi nok maroh ko ore tuh.#saye nyo dio ko sayo, hehe :p Tapi sikit sebanyok buleh lah jugok sayo luah perasae sayo, cito gotu goni ko sep dio. Lego lah sikit sero daripado duk sipe sore jah.

Sayo harap awok sero lah sayo tulis nie meme untuk awok bena. Kalu awok baco, wojib awok tahu sayo tulih neh meme khas untuk awok. Deh deh deh ? Tapi jange la plok tibo-II ado ore lain nok sero jugok, parok lah sayo kalu gitu gak. Tibo-II gelepa dode dode nok tiyok sebab sero hati baco hok Emy tulih kat blog dio. Jange gitu deh ?

Sayo malah lah nok tulis so-II gapo hok dio buat ko sayo. Kalu ikut kea hati buleh sangat ehh kalu nok tulih gak tapi malah jah nok sebar aib ore sini. Awok tengok jah sayo nie senyak tupah, tok kecek banyok lah mano tapi sayo diam tok semestinyo sayo setuju nga semo bendo hok awok buat. Sayo malah nok kecek banyok jah, dea sayo bunyi soro gak, takut lain lah plok jadi pahnie. Tibo-2 tuka jadi hulk gak, abih lah pakat nepik gege blako pahnie. #Jange rusing, hiperbola jah, dop nyo sayo tuka jadi hulk.

Takpo lah. Sapa sini jah lah dulu. Sayo dea nulih kok kelate nie, meme sayo nok maroh sungguh-2 lah neh. Kalu kecek kelate, baru ado feel sikit nok maroh. Mugo bahaso hok kito sokmo duk guno hari-II tuh gak. Holah, bereh lah blako. Sayo chow dulu. Assalamualaikum.