Hello world. I'm Emyniena. Welcome to my official blog. This blog was created on August 2010. Thank for visiting and happy reading :)


Blogwalker(s)


Miscellaneous :
Facebook.
Instagram.
Twitter.


Credit :
Layout by Rainymartini.
Special thanks to Cindy.
+follow Profile tagboard

Syawal datang lagi !
0 comment(s)
101200899554ac587c_large


Hello world :')


Okayy, sebenarnya aku baru sedar beberapa hari je lagi nak raya. Bila tengok tarikh, baru aku sedar yang Ramadhan dah nak berlalu. Aku tak realize semua tuh sebab aku tengah bercuti sekarang, kehkehkeh. #Faham-II sendirilah.


Sedihnya aku. Ceh tetiba kan sedih, orang lain excited nak raya tapi aku sedih. Sedih lah sebab aku langsung tak buat ape-II preparation lagi untuk raya. Pasal rumah tuh, tak kisah sangat tapi pasal diri sendiri ni yang buat aku rasa sedih nie. #Menangis jap.


Korang agak-II sempat tak lagi aku nak pergi buat rambut sebelum raya nie ? Dekat-II nak raya nie memang sah-II la ramai gila orang kat salon. Sebenarnya nie lah sebab kenapa aku sedih gila nak mati nie, sob3. Takpe lah, aku akan usaha jugak macam mana sekalipun sebelum raya nie. Harap-II sempat lah buat ape yang aku nak, huhu. Okey bye !